tisdag 30 september 2008

0 % fantasi,just nu!


Tja,just nu har jag faktiskt absolut ingen fantasi alls! Dessutom visste jag inte vad jag skulle skriva om,så jag laddade upp denna blomman som jag fotade i London. Idag har jag vart med en kompis som heter Ellinor,men kallas Ellan. Vi hade superkul. Sedan snackade jag med en kompis som jag inte träffat på ett tag,på msn. Alltså msn måste vara världens bästa sak.Tänk att man kan snacka även om jag är i Kina och min kompis i Antarktis! Visst är det en cool tanke? Vill förresten väldigt gärna att ni kommenterar bloggen. Det ger mig en kick att vilja skriva mera för att göra er glada! Vi har en engelskaläxa som jag måste göra. Värsta tråkigt. Jag har ett lite annorlunda intresse. Jag gillar att rita manga och titta på anime. Det är superkul! Förresten... Idag ritade vi djur från Afrika i skolan. Jag ritade världens sötaste ökenräv. Den var såå gullig. Jag väntar på att mamma och pappa ska komma hem. De handlar så att de kan göra pannkakor. Just nu är jag väldigt sugen på det. Hoppas verkligen att de kommer snart. Idag har vi dessutom haft gympa med styrketräning,usch! Jag gillar inte gympa men konditionsträningen och innebandyn var faktiskt ganska kul. Det är väldigt ovanligt,och lär nog inte hända igen faktiskt.

Men nu måste jag ta tag i engelskaläxan tyvärr... Chiao!

Inga kommentarer: