fredag 26 september 2008

DISCO! Partyprincess.


Just nu är jag extremt glad och väldigt,väldigt rastlös; mer än förut. Klockan åtta till halv elva ska jag och Emzi på disco! Partyprinsessa som jag är,ser jag fram emot det oändligt. Så tyvärr kommer ni inte få några uppdateringar ikväll,men direkt imorgon kan jag lova. Det är många i klassen,från Tösse och Edsleskog som också ska dit. Ännu roligare enligt mig. Snart ska jag ringa Sarah och fråga om hon vill hänga med oss. Hoppas det blir limbo och godisregn; jag och Emzie blir som galna då och roffar åt oss allt vi kommer åt typ. Min lillasyster Jessica är på disco just nu. Deras håller på till halv åtta,för de går bara i tvåan liksom. Jag har suttit och fixat hennes frisyr ganska länge nu. Jag är trött i armarna,eftersom jag lockade hennes hår. Emzie ska på en fotbollsmatch före discot och kolla,så vi möts där sedan. Det kommer bli är superrolig kväll!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du har länkat mej :) Läser du min blogg? Jaja, men tack iaf.

Jennifer sa...

Ja,jag läser din blogg,tycker den är bra :-)