onsdag 24 december 2008

Christmas time,and happy faces!

Hey there!
Jag vet att jag har varit inaktiv ett bra tag nu, men från och med imorgon blir allt som vanligt igen, tror jag *asg*.
Skriver hemma hos kussen Christoffer i Trollhättan!
Har precis öppnat alla julklapparna *happyface*.
God jul på er alla, hoppas ni har det lika bra som jag har det just nu.

P.S. Jag kanske kan sno datorn lite senare också, och uppdatera lite.
När vi kommer hem, förhoppningsvis någon gång inatt, ska jag försöka ta lite kort på alla mina julklappar.
Ganska många faktiskt XD.
Sedan får vi se när jag orkar ladda in dom i datorn och lägga ut dom här på bloggen, haha!
Vi får väl vara optimistiska och tro att dom kommer in före nyår.
Måste säga att jag är himla nöjd med min svarta klänning som jag har nu.
Kanske ska ta lite foton på den också :P.
LOL, jag ska nog lägga ut lite bilder på kussarna också.
Får väl tjata lite på Christian, för han har kameran ;).
Ni får ha det bra resten av kvällen nu, jag ska käka lite knäck nu!
Tschau!

Inga kommentarer: