måndag 29 december 2008

Spel

Hej alla bloggare och bloggläsare of course! Sitter vid mammas datorn nere i deras sovrum. Vi städar egentligen här nere men jag tog en paus för lite uppdateringar. Jag får ju inte göra er besvikna, haha! Vi har precis gått igenom alla spel som står här nere och samlar damm. Jessica har otroligt svårt att slänga saker, men det gick bra ändå. Ikväll ska vi spela några av dom spelen vi skulle ha kvar. Jag vill ha mer julgodis, knäck och vit fudge. Om ni inte har smakat på det så har ni verkligen missat något fantastiskt gott kan jag säga.

Dagens i alla fall:

Väder: Ganska molnigt med 5 minusgrader.
Humör: Trött, delvis för att jag har vänt på dygnet :P
Planer: Familjemys med spel och lite film kanske.

Ha en riktigt mysig kväll, passa på när det är kallt ute och varmt inne.

Inga kommentarer: