fredag 6 februari 2009

SATC vs Lipstick Jungle

Hey allihopa, nu är jag riktigt trött.
Det börjar bli svårt att hålla ögonen öppna.
Jag känner mig matt i hela kroppen, och behöver sova.
Men på en fredag tänker inte jag lägga mig tidigt...
Frida-tidningen är svår att släppa, just nu läser jag om Twilight.
Jag älskar verkligen Twilight, böckerna speciellt.
Har skrivit upp mig på fjärde boken på biblioteket, dom håller på att köpa in den.
Boken heter Så länge vi båda andas.
Imorgon har jag inga planer, vi kanske ska baka lite.
Bullar och en sorts kladdkakemuffins med chokladkräm.
Jag ska självklart kolla på Wildfire och Gilmore Girls på morgonen också.

På söndag ska jag och Sarah hitta på något, kanske Emma och Ellan hänger på.
Just det, jag kollar på "The Wedding Planner" också, med Jennifer Lopez.
Den är faktiskt riktigt bra, och man kan se den många gånger.
När den är slut ska jag sätta på "Sex and the city the movie", och jag har dessutom hört att det kommer komma en andra The Movie med SATC, vilket är jättekul!
Dessutom har jag börjat kolla på Lipstick Jungle, som går på tv:n nu, och det är manus från samma författare som skrivit SATC.
Hoppas ni får en bra kväll, chiao!

Inga kommentarer: