onsdag 4 februari 2009

This or that?


Som ni märker kunde jag inte hålla mig borta från bloggen särskilt länge.
Just nu kollar jag på Homestyling, inte riktigt min stil men ganska cool inredning.
Det gick tydligen bra för Emma med musikprojektet.
Ingen läxa fick jag med mig hem, moahaha!
Jag kommer nog skippa kören sedan, för jag känner inte att jag orkar med det heller.
Däremot kan jag passa på och läsa hur mycket som helst nu, så det är ju bra.
På senaste tiden har jag blivit helt besatt av att läsa fotobloggar.
Det är så himla kul med bloggar som bombar en med fina bilder, men även lagom mycket text.
Imorgon ska jag bara ta det lugnt, gå till skolan, sedan hem och kolla på tv eller något.
På fredag däremot ska jag, Emma och Ellan hitta på något efter skolan.
Antingen blir det pizzerian på stan, eller badhuset.
Jag och Emma vill absolut äta pizza, ihopknutet med en liten roadtrip.

Men min fråga till er är: Var kan man köpa Ben & Jerry's glass, och är Bohemian Raspberry eller Peace of cake godast?
Kommentera gärna om ni har svar.
Kramar.

Inga kommentarer: