måndag 5 januari 2009

Dagens

Hey there people.
Känner för att skriva ett låångt inlägg nu.
Så jag ska beskriva min dag :-)

Jag vaknade vid fem i tolv, och ringde Emma.
Käkade frukost och kollade på Gilmore Girls.
Sedan fixade jag håret och mötte Emma på halva vägen.
Vi spelade Eyetoy Play 3 en stund, sedan satte vi oss vid datorn.
Lunarstorm och spele.nl blev det som vi var inne på.
Vid halv två stack Emma till Karlstad, och jag satte mig vid datorn igen.
Fixade lite webdesign, och läste lite medan det laddade.
Twilight serien är ju bara bäst!Är på tredje boken nu, men den är snart slut den också.
Man får ju läsa böckerna, eftersom det är 15 årsgräns på filmen. :-(
Sedan stack jag ut och fotade snön :-D
Bara lite lätt pudersnö, men ändå.
Nu ska jag läsa ut boken och börja på den jag lånade av Emma.
Kramar från meeej.

Inga kommentarer: