söndag 18 januari 2009

Tomorrows outfit


Här sitter jag och bara njuter av dom sista timmarna av helgen. Det är verkligen en FAB kväll. Kan det bli bättre eller? Jag sitter ju inlindad i en filt i soffan och bloggar, jag dricker jordgubbste och äter riskakor medan jag kollar på "Just my luck". För att höja stämningsfaktorn ännu ett snäpp har jag tänt ett fint litet ljus, som gör rummet mysigt. Jag ska måla naglarna snart. Klädvalet inför skoldagen imorgon är redan klart.

Svartvitrandig tröja med döskallemönster - Lindex 139 kr.

Lila,svartrandig huvtröja - H & M 200 kr.

Benvärmare svartvitrandiga - Mammas garderob

Trashade jeans med swarowskistenar - Klädkompagniet 320 kr.

Svartvitrutig scarf - H & M 100 kr.

Till det ska jag ha bruna mockaskor, fodrade med päls från Skopunkten, 290 kr. Över alltihop ska jag ha en vit jacka med fuskpäls på huvan köpt i Ullared för 34o kr. Jag använder inte mössa, inte ens på vintern eftersom jag är väldigt mån om min frisyr och håret. Men självklart har jag vantar, annars blir det lite för kallt. Hoppas ni har det lika bra som jag, pussar!

Inga kommentarer: