söndag 11 januari 2009

Fixat och klart = Ledig kväll

Geléhjärtan för att ni läsare betyder så mycket för mig.
Nu är allting färdigt, tog ganska kort tid också.
Jag ska försöka bestämma vad jag ska ha på mig imorgon.
Sedan ska jag bädda nytt i sängen, kika på tv och läsa lite.
Måste läsa ut några böcker som ska lämnas tillbaka till biblioteket imorgon.
Kom på att jag måste fixa en nagel som fart illa ett tag, haha....
Dessutom måste jag damma av fönsterbrädan som jag glömde.
Just nu kikar jag på en repris av Top Model 11.
Det är trist att skolan börjar imorgon igen, tidigt!
Klockan sju måste jag upp för att hinna med allting på en timme.
Första lektionen är engelska, och vi får alltid glosläxa på måndagar!
Usch, hemska tanke.
Nu ska jag damma brädan. (fönsterbrädan alltså, haha)
Chiao!

Inga kommentarer: