måndag 19 januari 2009

This is Jennifer

Det har inte slått mig att ni kanske skulle vilja se lite mer av vem jag är. Jag menar, ni vet ju hur jag har det 24 timmar om dygnet, men ni vet ju egentligen inte så mycket annat om mig. Personliga saker menar jag. Så jag tänkte skriva om det nu, mig alltså. Enjoy it.
  • Namn: Jennifer.L

  • Ålder: 12 ½

  • Bor: Åmål, Dalsland, Västra Götaland

  • Civilstatus: Hemligt ;-D

  • Motto: Live your life, shit happens!

På fritiden gillar jag att:

FOTOGRAFERA: Har en förbättrad version av en digitalkamera, Olympus, som jag fotar med, men när jag fotar mig själv eller kompisar duger mobilen, W500i.

RITA/MÅLA: Jag målar allt jag kan komma på, allt ifrån manga till naturmotiv. Jag älskar det verkligen och har mycket material som jag använder.

SJUNGA: Det är det som ligger mig allra varmast om hjärtat, och jag har alltid älskat det och drömt om att bli artist i USA. Ägnar nästan all tid till att sjunga.

DANSA: Jag dansar tävlingsdisco, show och jazzbalett på "Danscenter Sofia Westlund i Åmål". Jag tycker det är jätekul, och trivs med det.

SHOPPA: Modetoch kläderna betyder jättemycket för mig. Det är så skönt att skämma bort sig själv och köpa kläder, smink och accesoarer.

VARA MED KOMPISAR: Självklart betyder dom allt för mig. Ni vet vilka ni är.

SKRIVA: Jag gillar att skriva romaner och noveller, särskilt på kvällen.

Jag går i sexan i Åmål, och det är en ganska bra skola faktiskt. Har många kompisar där, både i min egen klass och i andra klasser. Mina favoritämnen är bild och slöjd, fast rasterna slår ju allting på hela schemat såklart ;-D

Just nu läser jag böckerna "Tvillingarnas äventyr i London" av Elizabteh J. Kruger och "Magiskt krysnning" av Mel Odom. Båda böckerna har varit bra än så länge. Hoppas att dom fortsätter så nu bara, för jag har inte läst så jättemycket direkt. Just det, jag är ju galen i inredning också. Jag älskar att experiemntera med färger och föremål för att få ett snyggt resultat.

Mitt rum har blå tapeter och en bord med fjärilar. Jag har en vit säng, ett bord med svart glas, ett blå soffa, två svarta hyllor, fyra vita garderober, två svarta mattor och ett nattduksbord. Jag älskar verkligen mitt rum, eftersom jag har inrett det på egen hand. Här kan jag slappa framför tv:n efter skolan, eller om jag är stressad kan jag lägga mig och läsa i soffan. På kvällen tänder jag ljus och sitter och myser med en kopp te framför datorn eller tv:n.

Det var lite grann om mig det, men mer får ni i nästa inlägg. Sweet dreams.

Inga kommentarer: