lördag 24 januari 2009

Dagens

Hey sötsaker som läser. Jag kollar på 27 dresses, för typ femtioelfte gången nu, haha. Den är bara så himla bra, så man måste se den igen. Jag ska ut och hämta ett ljus, så att det blir lite mer mysfaktor på rummet.
Dagen har jag tillbringat med att:

  • Sätta upp en massa foton på garderoberna.

  • Ta bort klistermärkena från dörren.

  • Fota allting i hela huset, inklusive mig. Resultat: 543 bilder.

  • Kolla på Körslaget 20.00.

Det har vart en riktigt bra dag faktiskt, och nu ska jag vara uppe länge. Igår somnade jag tidigt, för jag gick runt och var supertrött precis hela dagen. Var nere hos mamma en stund vid hennes dator, och låg i hennes säng och pratade med henne. Jag slumrade visst till i några minuter, då var klockan bara halv ett, men jag läste ett kapitel ur en bok, sedan lade jag mig att sova. Sweet dreams, everybody who is going to sleep now.

Inga kommentarer: