måndag 12 januari 2009

Lite sent kanske, men...


Jag kan verkligen inte hålla mig borta ifrån min kära lilla dator, haha, fast det borde ni ha märkt för länge sedan om ni följer min blogg. Just nu kikar jag inte alls på tv:n även om den är på. Jag gillar väl inte riktigt när det är knäpptyst antar jag, eftersom jag alltid vill ha ljud. Imorgon har vi gympa som första lektion och det är helt okej, eftersom vi får sovmorgon. Jag lånade några ljudböcker på biblioteket så jag tror att jag ska sätta på någon av dom. Hm..."Hur kär får man bli" eller "Det brinner"? Jag tror det får bli "Hur kär får man bli". Emma lånade "Systrar i jeans" på ljudbok, precis som jag gillar hon inte total tystnad. Kom på att jag inte tittat till mina små doggies ännu, så det måste göras, fram med nintendon. Ja, jag har ett spel med hundar, och dom är som riktiga hundar faktiskt. Bra sak om man vill ha husdjur men föräldrarna vägrar. Har typ åtta stycken "Labradorvalpar" där just nu. Dessutom kan man ju chatta med andra personer på nintendon, fast ingen brukar vara inne samtidigt som jag, typ halv tolv, haha. Vet att jag skriver mycket nu, men nu ska jag faktiskt gå och läsa lite.
Ni är bäst sweet readers, have a good night.

Tschau!

Inga kommentarer: