söndag 25 januari 2009

Vaknat

Hej älsklingar.
Idag vaknade jag riktigt sent, alldeles nyss faktiskt.
Jag har lust att gå ut och fota snön och allt annat kul, frågan är om det är för kallt för det.
Annars har jag inga planer för dagen, ska bara ta den som den kommer.
Ikväll ska jag på första danslektionerna för terminen, show och jazzbalett.
Känner på mig att 2009 kommer bli ett bra dansår helt enkelt.
Hur länge brukar folk prata i telefon egentligen?
Jag har försökt ringa till Emzie i en halvtimme nu, men det tutar upptaget.
Nu testar jag och ringer igen.

Imorgon ska jag i alla fall till stan med Sarah och Ellan, värsta kul.
Vet inte riktigt om det blir fika eller shopping, eller kanske både och.
Nu kom jag fram, men hon var tydligen inte hemma, så hon ska ringa upp, hm...
Aja, ibland är saker konstiga, utan att vara menade att bli det.
Mamma städar och pappa gör något utomhus, vet inte riktigt vad.
Jag tror att han skulle åka till tippen eller något, alltså sopstationen.
Nej, nu ska jag äta frukost och sedan ska jag ut och fota även om det är kallt.
Ciao bellas!

Inga kommentarer: