tisdag 20 januari 2009

This is Jennifer 2

Nu ska jag berätta lite mer om mig själv.
Men den här gången berättar jag lite grann som bara vissa personer vet.
Enjoy it everybody!

Visste du att...

-Jag ryser när jag tar i päron?!
-Jag har lätt att samla på mig saker?!
-Jag kan lägga benet bakom huvudet?!
-Jag samlar på autografer?!
-Jag lånar 10-12 böcker när jag är på biblioteket?!
-Jag har massor med planscher på mina garderober?!

Det tror jag är lite udda, men nu vet ni om det i alla fall, lite kul saker.
Och nu ska jag försöka svara på några frågor.

Vad skulle du göra först om du vann 100 miljoner på Bingolotto?
Jennifer: Jag skulle nog ge typ 99,5 miljoner till mamma och pappa, tycker inte att barn i 12-årsåldern ska förvalta så mycket pengar.

Vad är det dyraste klädesplagget du har köpt?
Jennifer: Jag tror inte på att betala jättesummor för märkeskläder, när man kan köpa vanliga kläder som är precis lika snygga för vettiga priser. Men det dyraste är väl ett par skor för drygt 370 kronor.

Vad är dina två största fobier?
Jennifer: Helt klart ormar, läskiga djur, och så har jag cellskräck, jag gillar verkligen inte alltför trånga utrymmen.

Vilka är dina bästa myskläder?
Jennifer: Det är en lila Juicy Coutore-mysdress med byxor och tröja med huva, som jag köpte i London i maj 2008, plus ett par väldigt mjuka lila strumpor.

Det var ännu lite mer om mig, mer imorgon, jag lovar er.
Ha en bra kväll, sov gott.

Inga kommentarer: